سرخ کن یونی مدل US-6800 اصلی

4,350,000 تومان
بدون مالیات
سرخ کن یونی مدل US-6800 اصلی یکی از بهترین سرخکن های بازار است و دارای ظرفیت ۷ لیتر است که برای خانواده های 4-10 نفر مناسب است. این اولین سرخکن ترکیبی است در بازار ایران است ،ترکیبی از فناوری سرخ کردن بدون روغن پیشرفته Rapid Air و فناوری بخار فوق گرم Steam Active به غذاهای شما کمک می کند تا بهترین طعم را داشته باشند. فناوری Rapid Air نیز غذا را با استفاده از حرارت هوا طبخ می کند. نوار حرارتی (Mayso) همراه با یک فن کانوکشن ۳۶۰ درجه هوای گرم را در اطراف دیگ داخلی به گردش در می‌آورد. اگر به دنبال یک سرخکن با عملکرد بخارپز هستید قطعا سرخ کن یونی مدل  بهترین گزینه برای شماست.
موجود
US-6800
لوازم پخت و پز
سری ساخت :

رتبه بندی :  

0 بررسی ها
موجود

نقد و بررسی سرخ کن یونی مدل US-6800

یک از بهترین سرخکن های دو کاره بازار ایران قطعا سرخ کن یونی مدل US-6800 است. با در دست داشتن سرخ کن 7 لیتری یونی U6800 می توانید به میزان قابل توجهی از حجم وسایل آشپزخانه که فضای آشپزخانه را اشغال می کنند مانند فر، سرخ کن، اجاق پیتزا، توستر و بخارپز، خشک کن میوه، سرخ کن عمیق، مایکروویو یا اتوکلاو. برای داشتن یک آشپزخانه تمیز، زیبا و مدرن در رویا به لطف ظاهر سرخ کن یونی Unie US-6800 لوازم آشپزخانه که فضای زیادی را اشغال می کنند در یک محصول فوق العاده گرد هم می آیند. سرخ کن یونی مدل US-6800 دستگاهی با طراحی زیبا و کارایی بسیار مناسب است که می توانید از ان به راحتی در آشپزخانه خود برای سرخ کردن هر نوع مواد غذایی استفاده کنید.این دستگاه از توان حرارتی 1700 وات برخوردار است و می تواند هوای گرم را به صورت سه بعدی و 360 درجه در تمام فضای داخلی پخش کند.سرخ کن یونی US6800 دارای یک کاسه ساخته شده از الومینیوم دایکست با روکش تفلون نچسب و ضد خش است که با توجه به عدم استفاده از مواد BPA در ساخت ان از تمامی استانداردهای بهداشتی و سلامت نیز برخوردار است.حجم کاسه 7.0 لیتر است و این به شما اجازه می دهد که حجم زیادی از مواد غذایی مختلف را در داخل ان قرار دهید.به طور مثال شما می توانید یک مرغ بزرگ را به صورت درسته در ان قرار داده و سرخ کنید.این سرخ کن شرکت یونی Unie ساخت کشور ویتنام بوده و از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخودار است. همچنین سرخ کن Unie US-6800 دارای ظرفیت 7 لیتر است که برای خانواده های 4-6 نفر یا بیشتر مناسب است. پخت هزاران غذای خوشمزه از سرخ شده، کبابی گرفته تا بخارپز، خشک شده، پخته، Unie US-6800 همگی می توانند تنها با لمس یک دکمه “زیبا” باشند. فروشگاه اینترنتی کاندی کالا سرخ کن یونی مدل US-6800 را با ضمانت اصالت و سلامت و گارانتی 18 ماهه ارائه می دهد.


سرخ کن یونی ۷ لیتری ساخت تایوان مدل US۶۸۰۰

سایر مشخصات سرخ کن یونی مدل US-6800

این ظرفیت مناسب برای خانواده های ۴ الی ۶ نفره یا بیشتر می باشد. با کمک این سرخ کن می‌توانید غذاهای لذیذی را تهیه کنید. فناوری پیشرفته سرخ کن یونی: در ساخت این سرخ کن از المنت های قدرتمند به همراه فن کانوکشن استفاده شده است، که این فناوری ۳۶۰ درجه هوای گرم را در دیگ داخلی به گردش در می آورد و باعث خوشمزه و ترد شدن غذا خواهد شد. همچنین مانع سوختن مواد غذایی و باعث نرم شدن بافت غذا خواهد شد. این سرخکن دارای فناوری Rapid Air است که غذا را با استفاده از حرارت هوا طبخ می کند. نوار حرارتی (Mayso) همراه با یک فن کانوکشن ۳۶۰ درجه هوای گرم را در اطراف دیگ داخلی به گردش در می‌آورد تا به غذا در داخل لذیذ و از بیرون ترد شود.فن آوری Steam Active: از بخار متناوب استفاده می کند، سوزاندن سطح را به حداقل می رساند، غذا را از بیرون ترد می کند، اما از داخل هنوز نرم و مرطوب می شود، غذا به سطح عالی از شیرینی نرم می رسد، بدون اینکه خشک شود مانند سرخ کردن با ماهی تابه سنتی عمل می کند. همچنین سرخ کن یونی مدل US-6800 یک منوی پخت سریع نیز شامل 9 برنامه برای ان در نظر گرفته شده است که می توانید برای سرخ کردن گوشت مرغ ، گوشت ماهی ، قارچ ، سبزیجات ، پخت کیک ، سرخ کردن میگو و سیب زمینی از انها اسفاده کنید. یکی از قابلیت های بارز سرخ کن Unie US 6800 داشتن حالت پخت ترکیبی است به این صورت که شما می توانید مواد غذایی را ابتدا بخار پز کرده و سپس سرخ کنید.این دستگاه مجهز به فن اوری گردش هوای داغ است که به کمک فن پر قدرت فلزی ان و هم چنین نوع طراحی شکل داخلی کاسه می تواند هوای داغ را به صورت 360 درجه در قسمت داخلی به گردش در بیاورد و مواد غذایی داخل ان ترد و مغز پخت خواهند شد.این سرخ کن رژیمی می تواند تا 80% مصرف روغن های خوراکی شما را کاهش دهد که بسیار برای سلامتی انسان مهم است.


سرخ کن یونی ۷ لیتری ساخت تایوان مدل US۶۸۰۰

ویژگی های سرخ کن یونی مدل US-6800

  • توان ۱۷۰۰ وات

  • ظرفیت ۷ لیتری

  • 9 برنامه پخت و پز

  • دارای فن کانوکشن

  • دارای کنترل پنل لمسی

  • دارای مخزن آب ۱.۲ لیتری

  • دارای دستگیره و فرچه اضافه

  • دارای برنامه مخصوص شستشو

  • دارای سبد سرخ کن از جنس تفلون نچسب

  • بدنه ساخته شده از پلاستیک و فولاد ضد زنگ

  • دارای محفظه آب برای شستشوی راحت و سریعتر

US-6800
20 قلم

مشخصات محصول

مدل
US-6800
برند
یونی
کشور سازنده
ویتنام
کشور منتاژ
چین
سال ساخت
2022
وزن
5 کیلوگرم
توان مصرفی
1700 وات
برنامه پخت
9 برنامه پخت
نوع
سرخکن بدون روغن بخار پز دار
ظرفیت
7 لیتر
عملکرد خاموش کردن خودکار
دارد
صفحه کنترل لمسی
دارد
جنس بدنه
پلاستیک و تفلن
طول سیم
1 متر
پایه های بدون لغزش
دارد
قابلیت شست و شو اجزا در ماشین ظرف شویی
دارد
تایمر
دارد
یخ زدایی
دارد
سیستم گرمایشی
المنت و فن (کانوکشن)
عملکرد ها
سرخکن - بخارپز
قابلیت تنظیم دما
دارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما - دستکش مخصوص پارچه ای- قاشق سیلیکونی
سایر مشخصات
قابلیت بخار پز کردن - دارای مخزن آب مخصوص بخارپز با ظرفیت 1.2 لیتر
سایر مشخصات
دارای فناوری Steam Active - دارای نوار حرارتی (Mayso) - دارای فناوری Rapid Air

منابع خاص

در حال حاضر هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است

محصولات مرتبط

بازگشت به بالا
منو
بستن
سبد خرید
بستن
بازگشت
حساب کاربری
بستن