اسپرسوساز سیلور کرست SEMM 1470 A1 - سه 3 کاره

5,990,000 تومان
بدون مالیات
اسپرسوساز SilverCrest SEMM 1470 A1 دستگاهی است که برای تهیه قهوه تحت فشار از سه نوع اسپرسو، کاپوچینو و لاته طراحی شده است. اسپرسوساز سیلورکرست SEMM 1470 A1 محصولی 3 کاره با رنگبندی مشکی نقره ای دارای ظاهری شیک و زیبا ساخت شرکت سیلور کرست آلمان میباشد .دارای توان مصرفی 1470 وات میباشد . اسپرسوساز سیلورکرست SEMM 1470 A1 مخزن آب و شیر اتومات دارد. اسپرسوساز سیلورکرست SEMM 1470 A1 دستگاهی برای تهیه نوشیدنی هایی مانند اسپرسو ، کاپوچینو و لاته است.این دستگاه مجهز به پمپ پر قدرت با فشار 15 بار است.
موجود
SEMM 1470 A1
نوشیدنی ساز

رتبه بندی :  

0 بررسی ها
موجود

نقد و بررسی اسپرسوساز سه 3 کاره سیلور کرست SEMM 1470 A1

اسپرسوساز، کاپوچینوساز و لاته ساز سیلورکرست آلمان SILVERCREST مدل SEMM 1470 A1 در آلمان طرحی و در آلمان نیز مونتاژ می شود. مخزن شیردستگاه اسپرسو ساز سیلورکرست آلمان دارای سیستم تمیزکردن بوده که میتوان پس از چند بار استفاده لوله خروجی شیر را به آسانی تمیز نمود. این دستگاه سه کاره دارای یک گروپ با دو تا کاپ فلزی یک نفره و دو نفره و یک پیمانه پلاستیکی با سر دایره ای شکل جهت فشار دادن قهوه در داخل گروپ می باشد. اسپرسو ساز سیلور کرست SEMM 1470 دستگاهی برای تهیه انواع نوشیدنی‌هایی مانند اسپرسو، کاپوچینو و لاته است که مجهز به پمپ پر قدرت با فشار ۱۵ بار است و دارای مخزن شیر با گنجایش ۰.۷ لیتر است که به صورت خودکار فوم شیر لازم را برای تهیه کاپوچینو تهیه می‌کند. این دستگاه با داشتن کنترل پنل مناسب امکان تنظیم خروجی قهوه‌ساز بر اساس یک فنجان و دو فنجان دارد. کیفیت ساخت اسپرسو ساز بسیار بالاست و دارای بدنه ساخته شده از فلز استیل است. این اسپرسو ساز دارای یک سینی چکه گیر است که در هنگام استفاده از آن قطرات ریخته شده از نازل به اطراف دستگاه ریخته نمی‌شود. این اسپرسوساز دارای توان 1470 وات و بویلر استیل است.هم چنین دارای مخزن اب با گنجایش 1.5 لیتر است که در صورت نیاز به راحتی می توان انرا از دستگاه جدا کرد.با این اسپرسوساز شما می توانید نوشیدنی هایی مانند اسپرسو ، کاپوچینو و لاته درست کنید و اینکار به سبب داشتن کنترل پنل ان بسیار راحت است.در قسمت تنظیمات شما حتی می توانید میزان خروجی قهوه را بر اساس تعداد فنجان ها به صورت تک و دبل نیز تنظیم کنید.اسپرسو ساز سیلورکرست 1470 A2 برای فروش در بازار اروپا و علی الخصوص کشور آلمان تولید و طراحی شده است و از بالاترین سطح استانداردهای روز دنیا برخودار است.
 


اسپرسو ساز سیلورکرست المان SEMM 1470 A1

سایر مشخصات اسپرسوساز سیلور کرست SEMM 1470 A1

مخزن شیردستگاه اسپرسو ساز سیلورکرست آلمان دارای سیستم تمیزکردن بوده که میتوان پس از چند بار استفاده لوله خروجی شیر را به آسانی تمیز نمود. این دستگاه سه کاره دارای یک گروپ با دو تا کاپ فلزی یک نفره و دو نفره و یک پیمانه پلاستیکی با سر دایره ای شکل جهت فشار دادن قهوه در داخل گروپ می باشد. جهت تهیه اسپرسو در دستگاه اسپرسوساز سه کاره سیلور کرست پس از روشن نمودن دستگاه و پر کردن مخزن آب آن به مقدار کافی قهوه آسیاب شده را در داخل گروپ ریخته و سپس دکمه استارت اسپرسوی دستگاه (فنجان کوچک یا فنجان بزرگ) را زده و فنجان را در زیر محل خروجی اسپرسو قرار داده تا اسپرسو در داخل فنجان ریخته شود. تهیه کاپوچینو:جهت تهیه کاپوچینو پس از ریختن شیر به مقدار مورد نیاز در مخزن شیر دستگاه اسپرسو ساز و آماده شدن آن دکمه استارت کاپوچینو را زده (فنجان کوچک یا فنجان بزرگ) و فنجان را در زیر لوله خروجی شیر قرار می دهید تا شیری که به حالت کف درآمده ، درداخل فنجان ریخته شود ، پس از اتمام کار کف شیرمتوقف شده و اسپرسو به صورت اتوماتیک به داخل لیوان ریخته می شود. در این حالت شما یک کاپوچینوی عالی خواهید داشت. لازم به ذکر است در تهیه کاپوچینو یک سوم فنجان اسپرسو، یک سوم فنجان شیر، یک سوم فنجان کف شیرمی باشد. در حالت کلی این اسپرسوساز دارای مشخصاتی نظیر: چراغ‌های  نشانگر روشن و خاموش شدن دستگاه ،آماده به کار ونشانگر  کاپوچینو را دارد. نشانگر میزان آب را دارد که قبل از تمام شدن آب ان میتوان دوباره آن را پر کرد .مجهز به پایه‌های ضد لغزش جهت ایمنی بیشتر دستگاه موقع استفاده کردن از آن میباشد . قابلیت جدا شدن سینی ضد چکه و مخزن را دارد ،و ویژگی حائز اهمیت دستگاه اسپرسو ساز ۳کاره سیلور کرست SEMM 1470 A1 شستشوی خودکار دستگاه میباشد.در رنگبندی مشکی نقره‌ای در بازار عرضه شده است و دارای ابعاد 35.5 * 21  * 31.1 سانتی متر میباشد. و بهترین گزینه برای هر مکانی است.


اسپرسو ساز سیلورکرست المان SEMM 1470 A1

ویژگی های اسپرسوساز سیلور کرست SEMM 1470 A1

  • قابلیت تهیه اسپرسو ، کاپوچینو و لاته

  • مخزن اب 1.5 لیتر با قابلیت جداشونده گی اسان

  • دارای پمپ با فشار 15 بار برای عصاره گیری با کیفیت

  • طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا با بدنه استیل و پلاستیک

  • توان 1470 وات برای اماده کردن اب جوش در کمترین زمان

  • دارای نازل خروجی دو طرفه برای پر کردن همزمان دو فنجان

  • دارای مخزن شیر 0.7 لیتر برای تهیه فوم شیر به صورت خودکار

  • دارای سینی چکه گیر برای جلوگیری از کثیف شدن اطراف دستگاه

  • کنترل پنل برای تنظیمات خروجی به صورت تک شات و دبل شات





SEMM 1470 A1
20 قلم

مشخصات محصول

مدل
SEMM 1470 A1
برند
سیلور کرست
کشور سازنده
آلمان
کشور منتاژ
چین
سال ساخت
2022
ابعاد
35.5 * 21 * 31.1 سانتیمتر
وزن
4.1 کیلوگرم
توان مصرفی
1470 وات
نوع
اسپرسوساز سه کاره
ظرفیت
1.6 لیتر
فشار بخار
15 بار
تعداد فنجان ها قابل آماده
2 عدد
نوشیدنی های قابل تهیه
اسپرسو ،لاته ، کاپوچینو
عملکرد خاموش کردن خودکار
دارد
تعداد نازل قهوه
2 عدد
حالت آماده به کار
دارد
قابلیت تولید کف شیر
دارد
جنس بدنه
استیل
پایه های بدون لغزش
دارد
اقلام همراه
پیمانه قهوه, دسته گلوپ, فیتتردوکاپ, فیلتر, فیلتر یک کاپ
سایر مشخصات
دارای مخزن شیر با قابلیت تهیه فوم شیر به صورت خودکار - قابلیت تنظیم برای خروجی یک فنجان و دو فنجان

منابع خاص

در حال حاضر هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است

محصولات مرتبط

بازگشت به بالا
منو
بستن
سبد خرید
بستن
بازگشت
حساب کاربری
بستن