چای ساز فکر مدل BESTEA

3,588,000 تومان
بدون مالیات
یکی از بهترین چایساز های بازار قطعا چای ساز فکر مدل BESTEA است. چای ساز مدل BESTEA Fakir دارای توان 1900 وات بوده و در کمترین زمان ممکن آب داخل آن خواهد جوشید. چایساز در مجموع دارای گنجایش 3 لیتر است که کتری حجم 2 لیتری و قوری 1 لیتر ظرفیت دارد. چای ساز فکر به سیستم خاموش شدن خودکار مجهز است و در صورتی آب داخل کتری کم باشد و یا بجوشد چایساز به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. قابلیت چرخش 360 درجه یکی ویژگی های جذاب این چایساز است.
موجود
BESTEA
نوشیدنی ساز
رنگ :
  • سفید
  • قرمز
  • مشکی
  • بنفش

رتبه بندی :  

0 بررسی ها
موجود

نقد و بررسی چای ساز فکر مدل BESTEA

چای ساز فکر مدل BESTEA یکی از جدید ترین محصولات شرکت فکر آلمان است که دارای طراحی خیره کننده و کیفیتی بی نظیر است. این چای ساز از نوع سرهم بوده و قوری آن بر روی کتری قرار می گیرد.اما چیزی که این چای ساز را متفاوت کرده است کتری آن است که از جنس فایبر گلاس مخصوص و ضد رسوب است.ظرفیت کتری دراین مدل 2 لیتر بوده و می تواند ظرفیت مناسبی را برای آماده سازی چای در اختیار شما قرار دهد. چای ساز مدل BESTEA FAKIR دارای توان 1800 وات بوده و در کمترین زمان ممکن آب داخل آن خواهد جوشید. این محصول به سیستم خاموش شدن خودکار نیز مجهز است و در صورتی که آب داخل کتری کم باشد و یا بجوشد چای ساز به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. این چای ساز قابلیت گرم نگهدارنده دارد و می تواند پس از دم کشیدن چای آنرا به صورت گرم و اماده مصرف نگهدارد.برای این کار دکمه ای بر روی دسته ان در نظر گرفته شده است که با روشن کردن آن چایساز به صورت خودکار چای داخل قوری را گرم و آماده مصرف نگه می دارد. جنس بدنه و شیشه  چای ساز فکر مدل BESTEA به گونه ای طراحی شده است که کوچکترین تغییری در طعم و بوی چای ایجاد نمی کند.همچنین جنس المنت چایساز بستی شرکت فکر از جنس strix(استریکس) است که در حال حاضر از بهترین المنت های موجود در بازار به شمار می آید. چای ساز فکر BESTEA با توان 1900 وات و گنجایش 3 لیتری می تواند در سریعترین زمان ممکن حجم زیادی آب را بجوشاند. اگر به دنبال یک چایساز عالی هستید، فروشگاه اینترنتی کاندیش کالا، چای ساز فکر مدل BESTEA را به شما پیشنهاد می دهد.


چای ساز فکر مدل BESTEA

سایر مشخصات چای ساز فکر مدل BESTEA

بهترین چایساز چای ساز فکر مدل BESTEA: چای ساز فکر مدل BESTEA به گونه ای طراحی شده است که بعد از به جوش آمدن چای ساز و یا در صورتی آب داخل کتری کم باشد به صورت خودکار خاموش می شود. همچنین قابلیت گرم نگهداشتن چای را تقریبا تا6 ساعت برای شما مهیا می کند. به طوریکه بعد از خاموش شدن چای شما گرم می ماند. همچنین در ان می توان فقط از کتری هم برای گرم کردن آب استفاده کرد. معمولا زمان جوشیدن آب بسته به میزان اب موجود در کتری از 5 تا 12 دقیقه طول می کشد. بعد از جوشیدن آب، دستگاه خاموش می شود. این چای ساز دارای المنت گرمایشی است که زیر یک صفحه استیل مانند قرار گرفته است. معمولا استیل خیلی دیر رسوب برمی دارد و رسوب آن هم زیاد بر روی خود باقی نمی گذارد. بهتر است این قسمت را با یک پارچه نم دار تمیز کرد. طول کابل برق در آن 1.5 متر است و برای نگه داری کابل از شیار هایی در زیر چای ساز استفاده شده است. قابلیت گرم نگه داشتن چای است که با صرف کمترین انرژی، چای را همیشه گرم نگه می دارد و برای مدت زمان نسبتا طولانی چای را تازه دم نگه می دارد. چای ساز بستی قابلیت چرخش 360 درجه را دارد تا کاربر بتواند در هر زاویه ای به راحتی از چای ساز استفاده کند. فروشگاه اینترنتی کاندیش کالا ، چای ساز فکر مدل BESTEA را با 18 ماه گارانتی ارائه می دهد.


چای ساز فکر مدل BESTEA

ویژگی های چای ساز فکر مدل BESTEA

  • دارای پایه ضد لغزش

  • جنس قوری : شیشه

  • کشور مبدا برند : آلمان

  • کشور تولید کننده : چین

  • امکانات :چرخش 360 درجه

  • جنس بدنه‌ی کتری : پیرکس

  • جنس المنت : استیل ضدزنگ

  • ویژگی‌های نظافتی : فیلتر تفاله گیر چای

  • محفظه : محل مخصوص برای نگهداری کابل


BESTEA
20 قلم

مشخصات محصول

کشور سازنده
آلمان
کشور منتاژ
ترکیه
سال ساخت
2022
ابعاد
15*18*22 سانتیمتر
وزن
2450 گرم
توان مصرفی
1900 وات
نوع
چایساز روهم
ظرفیت
گنجایش کتری 2 لیتر و گنجایش قوری 1 لیتر
نوشیدنی های قابل تهیه
چای و دمنوش
عملکرد خاموش کردن خودکار
دارد
جنس بدنه
strix(استریکس)
طول سیم
1 متر
پایه های بدون لغزش
دارد
قابلیت شست و شو اجزا در ماشین ظرف شویی
دارد
سیستم گرمایشی
المنت حرارتی
رنگ ها
بنفش-سفید-مشکی-قرمز
اقلام همراه
دفترچه راهنما-کتری و قوری و درب
سایر مشخصات
چرخش 360 درجه-شیار ذخیره سازی کابل
سایر مشخصات
خاموش شدن خودکاردر صورت اتمام آب- جوشیدن سریع-صافی چای متحرک

منابع خاص

در حال حاضر هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است

محصولات مرتبط

بازگشت به بالا
منو
بستن
سبد خرید
بستن
بازگشت
حساب کاربری
بستن